Några kort

Igår, fick jag massa inspiration, så här kommer korten som jag pysslade ihop efter den scrappade burken.

image21

Ett sommarkort som jag ska skicka till min älskade mormor innan hon flyttar till sin nya lägenhet.

image22

Ännu ett sommahälsningskort, som jag även det tänkte skicka till mormor, men först när hon har kommit i ordning i den nya lägenheten... Kanske gör ett annat i stället, eftersom att det är samma stämplade flicka på båda. Har ju fått de nya hÄnglar och Stänglar stämplarna som bara är såå fina...

image23

Och till sist ett kort som jag tänkte ge till Jennie när hon ska firas för sin lärarexamen om en vecka! Hoppas inte att hon kikar in här innan... Tyvärr ser man inte så tydligt på bilden att papret efter själva kortstommen är guldfärgat, men det är fint i verkligheten ;)

Kramar // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0