Äntligen har jag kommit igång med julkorten...


Hej på er alla som kikar in på min blogg...
Nu har jag äntligen kommit igång med mina julkort, har lyckats få ihop fyra stycken, som jag tänkte visa er!














Så, det var alla för den här gången, jag lovar, det kommer flera... För hoppningsvis ganska snart, för nu har jag äntligen fått ett schema som inte är riktigt lika fullspäckat som det har varit den senaste tiden.

Nu är det dags att göra sig i ordning, ska ut och äta och sen gå på Mary Poppins på Operan, det ska bli väldigt mysigt!

Sköt om er och ha en mysig Alla Helgona Helg!

Kramar // Frida

P.s. Lämna gärna en liten kommentar när du ändå är här, blir så himla glad då ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

Hej hej!



Ser att du börjat med julkorten du också, det är bra att börja i tid. Dom tre tomtarna var ju jättesöta!



Kram Johanna

2008-11-16 @ 21:15:16
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0