Tackkort

För ett par dagar sedan satt jag och pysslade ihop ett par tackkort. Ett till min handledare som jag har haft under hela min lärarutbildning och ett kort till alla lärarna på den skolan där jag är nu tillsammans med min handledare. Dessa ska jag överlämna på fredag, då jag gör min sista dag på min slutpraktik. Den dagen kommer både vara härlig och väldigt ledsam... Jaja, sluttjatat, nu till korten...


Först kortet till min handledare





Kolla in stämpeln på miniatyrbilden, min alldeles egna, som jag är väldigt nöjd med, lättare att marknadsföra sig nu ;)


Nu kommer kortet till alla lärarna på skolan







Det var allt för denna gången, på återseende och ta hand om dig!

Kramar // Frida


Kommentarer
Postat av: lina

2008-10-16 @ 21:47:15
Postat av: lina

du är underbar systra mi! älskar dig en massa massa!! vilka fina kort du har gjort! o va snygg höstdesign du gjort ;) ses på lördag!! puss o kärlek

2008-10-16 @ 21:49:05
URL: http://lifeoflinaa.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Vilka fina kort. De måste bli väldigt glada över dessa.



//Susanne

2008-10-18 @ 16:30:57
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0