Tre beställningskort och ett par till

Oj, oj, oj, vad tiden går snabbt just nu. Sen sist har jag hunnit med, fem kort, ett mässbesök och en stor investering. Den stora investeringen är att jag äntligen har skaffat mig en av mina största drömmar, nämligen en alldeles egen digital systemkamera. Det blev en Canon 450D och jag är bara så nöjd!!

Men nu till korten, här kommer de. Först ut är de tre beställningskortet...

Först ett kort till en rund mamma i sina bästa dagar...




Sen ett kort till ett par som har förlovat sig




Och ett kort till en som ska fylla 30




Sist ut är två kort, som är väldigt lika, men det är små detaljer som gör skillnaden ;)

          


Det var allt för denna gången. Men jag skulle vilja tacka Johanna, för det fina kuverten efter "vinsten" av din PIF!
Det var verkligen fina saker!!! Tack tack tack!!

Sköt om er och ta hand om varandra!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina kort :)

2008-10-08 @ 19:37:02
Postat av: Emma

Jag tycker att du gör välldigt fina kort :)

2008-10-08 @ 19:38:35
Postat av: Johanna (hannahoj

Va roligt att du fick användning för sakerna!



Antar att du pratar om Papperskraftsmässan, där var jag också. Hade inte alls tänkt att gå men det gick ju som det gick. :) Hittade du något?? Jag hittade en kantpunch!! Den é kanon. Nu slipper jag sitta och klippa ut alla bårder. Ska lägga upp ett julkort snart i bloggen så får du se vad jag menar.



kram Johanna

2008-10-09 @ 13:22:30
URL: http://www.hannnahoj.blogspot.com
Postat av: Olivia

Har varit och kikat runt lite här och oj vad mycke fina kort och saker du har gjort!! den stora blomman som fanns i min bogg kommer det snart beskrivning till !!

2008-10-14 @ 17:57:39
URL: http://oliviaspysselhorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0