Några kort, och min första altrade tändsticksask

Oj, vilken helg!! Igår var jag iväg på en loppmarknad i Friidrottens hus, fyndade lite smått, mest nöjd blev jag med min kandelaber! Har så länge letat efter en sådan, men inte hittat någon som har fallit mig i smaken... Men igår, stod den bara där, rakt framför ögonen, jag skulle ha den till vilket pris som helst!! Men loppis som det var, så blev den inte speciellt dyr, damen ville ha 50 kronor, men prutare som jag är, sa jag 40, och det fick jag den för, ynka 40 kronor, så himla nöjd!! Måste därför lägga in en bild på den fina :)




Sen har jag pysslat också, några kort har det blivit och min första tändsticksask!

Här kommer de...

























Det var allt för den här gången, men jag har en fråga...

Nästa helg ska jag antagligen köpa mig en digital systemkamera, men har lite beslutsångest, kanske någon kan hjälpa mig. Jag har funderat på en Nikon D60, Canon 400 eller Canon 450, vilken ska jag välja?? Fördelar/nackdelar??

Sköt om er och ha en bra vecka!!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

O ja hänglar! Sedan skulle jag gärna vilja ha några till av de jag fick sist. Har en tedens att måla utanför ibland, det bara blir så liksom.



Men hur ska vi göra? Har du lust att träffas, så kan man välja de man själv vill ha. Antingen på fredagtomten när du slutat jobba, eller hemma hos någon?



Vad många kort du hann med, kanonfina!



Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med kameran. Är helt värdelös på sånt.

2008-09-22 @ 08:34:54
URL: http://hannnahoj.blogspot.com
Postat av: Johanna (hannahoj)

GRATTIS till PIF-vinsten! Lilla J på jobbet drog fram ditt namn ur burken. Så om du mailar mig din adress så kan jag skicka den.

2008-09-22 @ 20:22:04
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0