Nu är det alldeles för länge sedan...

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, enbart av den anledningen att jag har varit utan dator. Under tiden har det hunnit bli en hel del kort, så här kommer ett inlägg med massa nyheter! Mässan i helgen var kanon, handlade för mycket, men ville haft mer, men pengarna tar slut... alldeles för fort...

Nu till korten... Först ut, ett beställningskort, till ett bröllop




Nu några kort med den underbara tanten och gubben..






         

         


Och några kort med blommor










Det var allt för denna gången...
Lämna gärna en liten kommentar innan du lämnar min blogg!

Kram // Frida


Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

Hej hej!



Jag vet precis vad du menar. Prova att göra något annat, jag gjorde två bokmärken idag och efter det gick det hur lätt som helst att göra två kort.

Små kort tycker jag ju nu är jättejobbiga att göra särskillt när det är med stämplar. Alla ser ju likadana ut!



Kortet som jag hade vikt var ett litet (A6) men jag la till två typ 2 cm till för att de skulle lappa över.



Hur gick det på mässan, fick du tag i något bra? För min del blev det mest papper och cardstock. Fast en liten Tomas fick också följa med mig hem!

2008-09-09 @ 21:17:09
URL: http://hannnahoj.blogspot.com
Postat av: mojje

oj så många härliga kort med gamlingar.... Har också dem, men inte hunnit göra nåt skoj med dem.... Såg dej inte på mässan förresten....var du där eller?

2008-09-14 @ 13:50:13
URL: http://mojmojmopj.blogg.se/
Postat av: Ferhat

:o vilka fina kort :D



Förresten Fin och intressant blogg :)

2008-09-14 @ 13:58:43
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Lina

fy va fina kort systra mi! jag har inte hunnit pyssla på evigheter.. imon ska jag ut o paddla me skolan.. lär frysa ihjäl! haha.. men men, ledig senare i veckan o tänkte ge mig på beställningar av dörrskyltar.. poppis här i halmstad nu vettu! har man ingen skylt kan man lika gärna slänga sig i väggen.. haha.. snart kmr lillsyrran te storstan! saknar dig en massa! puss o kärlek!

2008-09-15 @ 09:02:19
URL: http://lifeoflinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0