Äntligen lite tid för att blogga...

Hej på er alla i det underbara vårvädret!

Hoppas ni njuter lika mycket som jag!! Älskar det här vädret, sol, klarblå himmel, glada människor och nu är cykelsäsongen äntligen igång också!
Dessvärre är tiden till pyssel lite mindre, men ett par kort har jag gjort som jag kommer visa i det här inlägget... Sen har jag en hel del beställningar som måste vara klara inom en snar framtid, så det kommer komma mera ;)

Här kommer korten!







Nu är det Så ska det låta, fotbad och vila som gäller för retsen av denna fredagskvällen.
Imorgon ska jag försöka ta mig lite tid till pysslet, men brukar dessvärre inte bli så bra när man "tvingar" sig till att pyssla, men vi får se hur det blir...

Vill önska mina besökare en underbar helg! Lämna gärna en liten kommentar nnan du smyger dig härifrån!

Vårkramar // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0