Ännu en LO!!

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er! För egen del så är det okej att ha kommit tillbaka till jobbet, för övrigt kan det inte bli bättre bortsett från att jag har så himla mycket inspiration men alldeles för lite tid för att få vara kreativ, men men, jag hoppas att inspirationen hänger i så kanske man kan få gjort någon eller några LO´s nu snart igen!

Här kommer en LO på min älskade, vackra mamma.



Lämna gärna en liten kommentar, alltid lika kul att läsa om vad ni tycker och tänker!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Hej!



Det här kortet har jag inte sett på mig!! Var har det tagit vägen? Jag är väl inte så förtjust i att bli en offentlig person precis.

Kram

Mammis

2009-09-30 @ 13:04:44
Postat av: Lillasyrran

gud va fin mor vi har :)

inte ska du bli offentlig person, bara personlig modell åt fridis. ;)

det var en mysig eftermiddag vi hade på skafferiet, borde vi göra om i höstmörkret snart igen.

nu ska jag ut i höstsolen, för nån är ju ledig mest hela tiden! :P

puss o kram lillsir

2009-10-14 @ 12:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0