En helg med en hel del pyssel och Scrapbookmässa!!

Hej på er alla!
Så har ännu en helg börjat lida mot sitt slut. Helgen har inneburit pysslande med ett par beställningskort, samt ett födelsedagskort till en liten flicka. Igår var jag även på Svenska Mässan i Göteborg, det var ju Scrapbookmässa! Tjohoo!!
Där fanns massor av stämplar och papper som jag ville ha, men plånboken begränsar ju dessvärre alla inköp.
Men jag är helnöjd med allt som jag trots allt fick med mig hem. Några stämplar från Magnolia, en söt uggla från Bildmålarna, lite papper och några andra småsaker.

Men nu tänkte jag visa er några av korten som har kommit till under helgen.


Först ut är ett kort till ett brudpar.




Födelsedagskortet till lilla Edith.




Ett kort till ett annant födelsedagsbarn, beställningskort.




Sist ut, ett kort till en dotter som är i England och jobbar, också ett beställningskort.







Tyvärr är det ju samma visa varje gång man ska visa upp sina alster, bilderna blir inte riktigt rättvisa i datorn, eftersom att färgerna inte blir riktigt bra när ljuset ute aldrig riktigt vill visa sig från sin bästa sida. Men men, jag hoppas ni kan se hyfsat bra trots det!

Lämna nu gärna ett litet fotspår innan ni lämnar min lilla blogg!

Sköt om er!

Stor kram // Frida

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt fina kort.Kram på på dej!

2009-03-09 @ 11:47:01
Postat av: Sofia/Jozie

Tack för kommentaren inne hos mig! :) Stämplarna med de söta flickorna kommer från Whiff of Joy. Finns bla hos http://www.whiffofjoy.com Elisabeth Bell heter designern. Vilka fina kort du har gjort!

2009-03-11 @ 23:48:13
URL: http://sofiascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0