18 maj... äntligen ett nytt inlägg...

Hej och god morgon på er alla!

Då var det dags att äntilgen få till ett nytt inlägg... Varför ska det behöva ta så lång tid... Till min förklaring (denna gången) så har jag haft väldigt mycket att göra det sista... Men jag har hunnit med lite pyssel också! Så här kommer några bilder på några kort!

Först ut är två beställda bröllopskort...

 



Nu till några födelsedagskort som även de är beställningskort...









Och ett beställt dopkort...



Sist ut är ett "gå-bort-kort"...



Det var allt för denna gången, blev en hel del...

Lämna gärna en liten kommentar innan ni smyger vidare, alltid lika kul att läsa om vad ni tycker och tänker!

Ta hand om er så hoppas jag att det blir ett nytt inlägg inom kort!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du gör jättefina kort Frida!!! Kul att spana in din sida! Häftigt det där kortet med silverskeden på :) Ha det jättebra så ses vi på söndag!

2009-05-27 @ 09:34:48
URL: http://isabelle-22.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å WOW så många fina kort med roliga detaljer och i fina färger!

2009-06-04 @ 07:08:55
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Johanna (hannahoj)

Oj va mycket fint du har fått ihop! Gillar verkligen bröllopskorten, jättefina.



Ja, det är mycket som ska göras hela tiden, undrar varför det är så?? Men det är snart är det semester, gu va skönt det ska bli.



kram

2009-06-18 @ 22:16:09
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0