Då var det dags för årets första inlägg...

... med det sista pysslet från 2009...

Här kommer lite gott och blandat från slutet av förra året...


Tyvärr blev fotot här lite suddigt, men jag hoppas ni ser hyfsat bra i varje fall...

 

Ett födelsedagskortsbeställning från en förälder där jag jobbar..

Nu till julkorten, vilka inte blev så många förra året, på grund av många anledningar, men den största anledningen berodde på att jag flyttade i början på december...

 

Det var allt för den här gången, men nu har jag äntligen fått mitt skrivbord, så nu väntar jag bara på min inspiration så ska jag nog komma igång med mitt underbara pyssel.

 

På återseende, och du, lämna gärna en liten kommentar innan du smiter här ifrån.

 

Kram // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0