Två små beställningskort

Hej på er!

Jag är som sagt inne i en pysselperiod och kreativiteten är på topp, vilket känns helt underbart!
Igår kväll blev det tre nya kort, vilket är mycket för att vara mig. Det brukar ta väldigt lång tid för mig att få ihop ett kort och blinöjd, men igår gick det i ett rungande tempo.
De korten bloggar jag en annan dag, har inte hunnit fota dem ännu nämligen.

Men här kommer två nya födelsedagskort, till två tjejer, den ena kommer ni säkert förstå älskar prinsessor och rosa och den andras favoritfärger är rött och vitt, det hoppas jag också att man kan se.

Som jag skrev i mitt förra inlägg, skulle bli väldigt glad att få en utmaning, är det någon som känner för att delge mig en så skulle jag bli väldigt glad, känner att jag är lite enkelspårig och vill utvecklas i mitt skapande!

Nu till korten





Hoppas alla har en härlig helg!

På återseende!

Kramar // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0