Har haft alldeles för mycket att göra det sista...

Hejsan på er alla bloggspanare ;)
Nu har det gått ett tag sedan jag bloggade, men jag har haft helt galet mycket saker för mig det sista, slutpraktik, examinationer, redovisningar, jobb, träning osv... Ja, listan kan göras lång och tyvärr hamnar pysslet ganska långt ner på listan, men ett litet kort fick jag ihop igår som jag tänkte visa er som ett litet livstecken  från mig ;)
Helgen blir till att ta dagarna som de kommer, men lite träning på söndag och sen jobba natt, för att sedan göra höstens lilla utflykt till Ullared på måndag, tillsammans med mamsen och Syster Yster, med förhoppningar om att fynda lite höstmys, pyssel och kanske en eller annan julklapp...


Här kommer kortet...




Sköt om er och ha en härlig hösthelg!!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Såå gulligt kort!

2008-10-29 @ 20:23:53
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0