10 december...

Äntligen, äntligen, äntligen, är vi klara med vår C-uppsats!! Så himla skönt, visserligen har vi en handledarträff kvar, men då kommer det inte vara mycket kavr, bara det lilla lilla finliret på slutet, så det räknas knappt ;) Så nu, har jag äntligen tid för pyssel, vila och julbak! Väldigt skön känsla! Visserligen har jag under arbetets gång även hunnit göra några kort, några har jag redan bloggat, men här kommer resten! De flesta är naturligtvis julkort, men ett annat kort får följa med i detta inlägget...














Sist ut är kortet som jag skulle gett till min pappa på fars dag, men eftersom att han var utomlands då så blev det inte av, han ska få det en annan dag i stället, kanske nu till helgen...



Nu är det snart jul, bara två veckor kvar idag, och jag har ännu inte gjort mina julkort till mina nära och kära, men det ska bli av nu, i morgon och på fredag, då ska det pysslas för hela slanten! Har varit och fyndat lite på Format i stan som tyvärr ska stänga, några nya stämplar från Inkido och även några väldigt fina papper.

Nu ska jag återgå till handbollen och även färgläggandet av mina hänglar som ska få pryda några julkort och eventuellt några tändssticksaskar...

Lämna gärna ett litet avtryck...

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej

Hittade din blogg via Yolisblogg och vilka härliga kort du gör. Farsdagkortet blev hand väl glad för:))

Ha det bra

Christine

2008-12-10 @ 20:32:09
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: syrran

herregud helt såld på pappas kort, synd att du inte kunde leverera detta.. godingar alla andra också.. synd att jag inte haft tid te julkort i år.. det här arbetet killing me.. sköt om dig! snart kmr jag hem!! puss o kärlek

2008-12-13 @ 13:17:07
URL: http://lifeoflinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0