Ett par boxar för eventuell kortförsäljning

Med hjälp av kartongen till en bag-in-box har jag knåpat ihop två kortförvaringsboxar. Jag delade boxen på mitten och fick på så sätt två väldigt stabila grundboxar som jag sedan har dekorerat med diverse saker.




Framsidan, av den första boxen



Profilbild, framsidan och ena kortsidan.



Baksidan på den första boxen.



Profilbild på baksidan.

Den andra boxen går endas i färgerna, svart-grått och vitt, här kommer den.



Framsidan på den andra boxen.



Profilbild på framsidan



Baksidan på den andra boxen.



Baksidan i profil.

Känner mig väldigt nöjd med dessa och hoppas på att de ska komma till användning inom en snar framtid. För tillfället fyller jag dem med kort, som eventuellt kommer gå till försäljning, hoppas hoppas ;)

Kramar // Frida


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

gud, jättefina boxar ju :) medaljongerna på den svarta va schnööögga!!



nu förstår jag va du menar me gammeldags ;) hur fint som helst!



hoppas försäljningen går bra! ;)



2008-07-16 @ 20:44:34
Postat av: Kamilla

Omen jisses vilka underbara boxar du gjort!!

Gillar metallblomman :)

2008-08-26 @ 14:20:11
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0