Lika, men ändå olika...

Idag hade jag hoppats på det utlovade fina vädret, men icke sa nicke, inget strandväder idag heller... Då är det verkligen skönt att ha en hobby som är så himla rolig och som alltid funkar när vädret inte är efter ens önskningar.
Dagen har av den anledningen inneburit pyssel, pyssel och åter pyssel!
Fyra stycken kort i liknande färgskala blev det. Så lika, men ändå olika.
Här kommer de...

















Ja, det var allt för denna gången, och som jag har skrivit tidigare så är det bara att säga till om just Du skulle vilja ha ett eget kort efter egna önskemål!

Kram // Frida

Kommentarer
Postat av: Lina

ooh fina grejer me väldigt gulliga tjejer :)fint me blått, somrigt o gott!

den sista stämpeln e så söt!

hoppas jobbet går bra, nu ska jag se på film!

Love! puss

2008-07-22 @ 21:49:52
URL: http://lifeoflinaa.blogg.se/
Postat av: Johanna (hannahoj)

hej hej! ja, när det inte är väder så får man ju pyssla! fast det är skönt nu att värmen äntligen kommit så man får sola näsan lite.

Fåret kommer från Penny Black, om du vill kan då få några. Fast då blir det på albumsblad, såg att du stämplar på annat papper.

Ha det så gött i solen!

2008-07-25 @ 00:10:58
URL: http://hannnahoj.blogspot.com
Postat av: mojje

Hej där!! Så duktigt du har blivit. Har inte varit in här och kikat sen innan brölloppet, så det har ju hunnit hända massor här!!!

Jag har Fiesta, men det funkar inte i tången. Sambon köpte en Cuttlebug åt mej- han ansåg att jag behövde en sån :-) ...Håller utkik efter dig på mässan!!!

2008-09-03 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0