Några kort, efter en pysseldag med Systra mi

Ja, då har jag lyckats pyssla ihop några kort igen... Min syster frågade mig vad jag ska göra med alla korten... Hmm, ja, det kan man fråga sig, det börjar bli några stycken nu, men idag kommer två hamna på postlådan i varje fall. Sen har jag blrjat fundera på om jag skulle börja sälja kort, det kanske inte är en så dum idé, men fråga är hur mycket man kan ta för korten, någon som har förslag? Hur mycket brukar du ta för kort som du pysslat ihop?

Idag åker jag iväg på en utbildning i Uppsalatrakten, kommer hem först på söndag, så nu blir det inget pysslande mer denna veckan...

Nu till korten...














Ja, det var allt för denna gången. På återseende!!

Kramar // Frida


Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

hej hej! (Johans storasyter här)

Vilka fina kort du gör. Klart att du ska börja sälja dom! Jag brukar ta 45 kr för 15X15 och 35 kr för 10x15, då får man också med ett kuvert och jag lägger kortet och kuvertet i en cellofanficka. Det är ganska bra att sälja för då får man ju in lite pengar också och då kan man ju köpa ännu mer saker!!! :)

ha det så bra!

2008-07-11 @ 19:36:03
URL: http://hannnahoj.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vilka fina kort!Du är jätteduktig! Min favorit är nog det sovande trollet..så söt! Tack för en mysig kväll. Kram Emelie

2008-07-14 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0