Till lilla mor...

Ja, då var det dags att fira av världens bästa mamma igen... För imorgon är det (som de flesta säkert redan vet) mors dag. Tyvärr kommer jag inte träffa mamsen, men jag har däremot lämnat ett par fotspår hemma hos mamma som jag hoppas hon ska bli glad över när hon ser i morgon... Här kommer resultatet!

image15

Jag har scrappat en burk som jag har fyllt med ett mumsigt innehåll. Här är locket på burken.

image16

En profilbild, för att försöka visa på de små 3-D-effekterna som finns på locket... Hoppas det syns ;)

image17

Och så de mumsiga hallon- och chokladtryfflarna som jag har rullat i gyllenbrun kokos, riktigt smarriga blev de ;)

image18

Och så en liten sammanfattande bild över hela resultatet!
Tyvärr syns det inte så tydligt på bilden att hjärtarna i mitten på blommorna är glittriga paljetter, men fint blev det!

Hoppas du får en bra dag mamsen och att tryfflrana smakar bra! Mamma, du är grym!

Må väl!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: mojje

Trevligt med tryffel..... Till min mamam blidde det bara ett kort...

....Förskolan ligger ute på Stora Holm..... och heter Lilla Holm. Hur vackert som helst!

.....tveksam till om jag kommer på tisdag.... har inte mått så bra senaste veckan.... så jag borde plugga och vila istället för att leka!!

krams

2008-05-25 @ 11:46:22
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Pia Johansson

Asken var jättefin och välgjord och för att inte tala om innehållet som bara var mummmms.
Kram
Mammis

2008-05-26 @ 12:47:33
Postat av: Johanna

Herregud, så fin !

2008-05-28 @ 23:49:44
URL: http://mizzjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0