Äntligen lite tid för att blogga...

Hej på er alla!
Jag tycker det är så tråkigt att jag inte hinner lägga upp bilder oftare.. Tyvärr är det bara så ibland när det händer mycket annat och tiden bara rusar iväg...
Men nu kommer det lite bilder på några julkort osm jag har pysslat ihop...




God jul är embossat, vilket jag inte har gjort på väldigt länge... Men vad kul det var att göra det igen!!











Har ett kort till som jag skulle vilja visa, men dygnet blir kortare och solljuset mindre och jag tycker att
biderna blir bäst när man tar i dagsljus... Men det kommer, jag lovar ;)

Ha det så bra och glöm inte att lämna en liten kommentar!!

Ta hand om er!

Kramen // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0