Några beställningskort...

Hej alla i vinterrusket!
För drygt en vecka sedan fick jag två beställningar. Ett kort till en som ska tackas av på jobbet och ett kort till en pappa som fyller 50. Kortet till den som skulle tackas av gjorde jag två varianter till, i samma veva gjorde jag ett "allmänt" kort också. De som hade beställt kortet hade på så sätt möjligheten att välja, och de valde det som var tänkt mer som ett "allmänt" kort, vilket gjorde mig lite förvånad, men självklart helt okej!
Födelsedagskortet till pappan, verkade Sofi ha blivit helnöjd med. Nu ska ni få se vad det är jag blarrar om...


Först de "tänkta" avtackningskorten...







Och nu till kortet som de i själva verket valde...




Och här kommer 50-årskortet




Det var allt för denna gången...

På återseende!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: yoli

wow så fint kortet på vår tjocke herre är!! Helt fantastiskt!! :D

Du har väl inte missat bloggjakten på vår blogg?



Kram yooree

www.stampelbodens.blogg.se

2008-11-30 @ 02:46:51
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0