Tiden går, tiden går...

Ojojoj, nu var det verkligen länge sedan jag uppdaterade min blogg, men så är det ibland, eller snarare ganska ofta, tiden räcker liksom inte till...

Men nu kommer ett inlägg med allt från studentkort, dopkort och födelsedagskort...

Först ut, två studentkort...


Ett kort till min älskade mamma, på morsdag

Nu, två stycken gratulationskort


Sist ut, ett dopkort till lilla Elias

Hoppas ni alla får en underbar sommar, njut av det underbara vädret, sola och bada, för det ska jag göra!

Lämna gärna en liten kommentar innan du smyger dig härifrån, alltid lika kul att läsa vad ni skriver!

Ta hand om er!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fina kort du gör!! Hoppas alt är bra?! Kram Camilla från Liseberg

2009-08-03 @ 20:12:54
URL: http://www.familjenhoke.blogspot.com
Postat av: björn grön

Oj frida... aldrig varit inne här förut... skitduktig ju!!! kan man beställa kort av dig för speciella tillfällen? hoppas allt e bra annars! ta hand om dig! //Björn

2009-08-11 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0