Då var det dags igen... några kort

Hej på er alla!

Nu har jag gjort några beställningskort, här kommer de...


Först ut, ett kort till en nyfödd liten Jesper..




Och nu ett kort till en gitarrspelande blivande 18-åring...




Det var allt för den här gången... Nu är det inte många dagar kvar till mässan, är fortfarande inte säker på om jag ska gå dit, men det lär sluta med ett besök där, om jag känner mig själv ;)

Hoppas allt är bra med er alla! Lämna gärna en liten kommentar, det gör mig glá!

Kramar // Frida

Kommentarer
Postat av: Johanna (hannahoj)

Hallå hallå! Va fräcka de svarta blommorna var, vart har du köpt dom?

I morron är det mässa!!! Ska bli grymt kul.

Kram Johanna

2009-03-06 @ 19:52:05
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0