Några nya kort...

Hej på er alla!
Nu har ag pysslat ihop några nya kort.
Det är verkligen så himla rogivande att pyssla, önskar att jag hade mer tid till min underbara hobby, men man får vara glad för den tiden man tar sig!


Här kommer förra veckans och helgens kort, tre av dem inspirerade av mina vårkänslor...











Och det sista kortet har jag liftat från hannahoj, hoppas att Du tycker att det är okej ;)





Ha det kalas, och glöm inte att skriva en liten kommentar innan du smyger dig härifrån, alltid lika kul att läsa!!

Våriga kramar
// Frida

Kommentarer
Postat av: Emelie G

Jättesöt ängel! Hoppas du får en fin dag. Kram

2009-03-25 @ 06:40:53
Postat av: Johanna (hannahoj)

Hej hej! Va fina kort du har fått ihop! Självklart är det ok att lifta, det är bara roligt. Har säkert själv liftat det i från någon annan, det är ju så man får sina idéer. :)

Rotade i min motivpärm i går och fick syn på dina underbara hänglarna. Hade helt glömt av dom, ibland är man bra seg i bollen. Fick i alla fall ihop några kort och fler blir det, så roligt det var att måla med ProMarkerna igen.



Hoppas att påsken blir riktigt bra!!



Kram

2009-04-10 @ 10:23:13
URL: http://hannnahoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0