Äntligen, äntligen, äntligen...

... har jag både haft tid att pyssla lite och att få blogga mina kort...

Det är mycket som händer i mitt liv just nu, det är därför mitt pysslande har fått pausa lite, vilket jag märkte nu i helgen när jag skulle sätta mig, blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men men... Jag längtar massor till om ett par månader, då är det julmys i vår nya lägenhet, med en egen pysselhörna, ljus, adventsljusstakar och kärlek, längtar massor...

Här kommer tre kort som jga har pysslat ihop...







Det var allt för den här gången... Till helgen är det Scrap- och stämplemässan, kanske man kan fynd lite nytt pysselmaterial, även fast jag egentligen inte behöver något, men det är ju så himla kul med mässa!!
Vi får se vad helgen har att erbjuda!

Ha en skön vecka!

Kramar // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0